En liten personlig presentation

Jag heter Jan Sjöberg och är en bekymmersfri senior och filosofisk humanist, som berättar små glimtar från sköna dagar. Ibland kan det bli om att bara vara. Någon gång kan det bli en dikt, en sång, en kul historia eller något annat hyss.

 
För det mesta berättar jag nog bara om mitt golfspels ”otroliga” irrvägar. Vilka ger mig kunskap om ett flertal länders golfbanors ”hela spelytor”.

Mina professionella utkomster:
Golfguide, chaufför, ”nyhetsskribent”, medicinsk ingenjör, tekniker, grovsmed, målare, svetsare, reparatör och trädgårdsarbetare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om Golferenser



Kontakta mig
  • Till startsidan

  • Golferenser

    Annons

    Boka din bästa golfupplevelse genom
    ⇒ Klicka för information och bokning här ⇐




    ⇒ Klicka här för att bli Tigerfadder ⇐

    Jag skapade min hemsida på denna plattform!


    ⇒ Klicka här så kan du se min snygga hemsida ⇐



    Vill du annonsera på denna sida?



    ⇒ Kontakta mig här då ⇐